Kim Kyu Jong (Feat. Heo Young Saeng) - My Love
bia2looloo
نگارش در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط zahra saeng

Kim Kyu Jong (Feat. Heo Young Saeng) - My Love
Show me love
عشقو بهم نشون بده


I like you even to your last footstep
دوستت دارم حتی تا اخرین ردپات
I like you from your head to your toe
از سر تا به انگشت پاتو دوست دارم

The preparation is already perfect
اماده شدن براش عالیه

I am a better man, a better man
من بهترین مرد هستم ، بهترین مرد

* The hot dance floor- yeah
سن رقص داغه - اره
Hold my hand (don't block me, don't)
دستمو بگیر (مانعم نشو ، نشو)
Underneath the darkened lights
زیر روشناییهایی که تاریک میشدن


Shine that great magic, yeah
اون جادوی بینظیر درخشید

** My love, who burns me up- my baby
عشق من ، کسی که داره منو میسوزونه - عزیزم
My love, even if I can't I want to be on you
عشق من ، حتی اگه نتونم که بخوام برای تو باشم

If I say it, I will- there is no regret
اگه اینو بهت بگم ، پشیمون نمیشم
uh oh oh, uh oh oh oh

If we're together, you will know
اگه با هم باشیم ، تو میفهمی
My love, because I will go to the end with you
عشق من ، به خاطر اینکه تا اخرش باهات میرم
My love, tell me what you want
عشق من ، بهم بگو چی میخوای
My love, my love
عشق من ، عشق من

A perfect scenario in my head
یه فیلمنامه ی بینظیر تو قلبم وجود داره
There's no use in blocking me several times
اینکه بارها مانعم بشن فایده ای نداره
Just put down your guard and trust me
مقاومتوکنار بذار و بهم اعتماد کن

I'm here, a better man, a better man
من اینجام ، یه مرد بهتر ، یه مرد بهتر

* repeat
تکرار

** repeat
تکرار

*** My Love, I don't want to let you go, my baby
عشق من ، نمیخوام بذارم بری ، عزیز من

My love, don't play it so hard
عشق من اینهمه سخت باهام بازی نکن
The fireworks are erupting, there are no regrets
وسایل اتیش بازی منفجر میشن ، این حسرت خوردن نداره
uh oh oh, uh oh oh oh

Yes, my love is my everything
اره ، عشق من همه چیز منه
All the guys ask me,
همه ی پسرا ازم میپرسن
From your name and everything
درباره ی اسمت و همه چیز

It's not easy, you're on a different level
اسون نیست ، تو درجایگاه متفاوتی هستی
All the guys are behind over there
همه ی پسرها اونطرفش پنهانن

I will be waiting right here
میخوام درست همین جا منتظر بمونم
You are my queen, I only want you
تو ملکه ی منی ، تنها تو رو میخوام
My love, my love,
عشق من ، عشق من
You are shining
تو میدرخشی

** repeat
تکرار

*** repeat
تکرار


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: